Zpráva Grosser Zschirnstein 2014

Ahoj všem, čerti z Grosser Zschirnsteinu podávají hlášení.
Cesta začala v 18:22 na Maxičkách a před námi bylo 7 km tam a 7 km zpět.Počasí nám na cestě na vrchol přálo.Přes odpolední BOUŘKU !!!,která se nad Děčínem přehnala se umoudřilo a dopřálo nám pohodlné zdolání vrcholu stolové hory.Na vrchol jsme dorazil v 19:55h a hned jsme popřáli všem bytostem stolové hory a celého okolí krásný jarní večer.Přes mlhu, která díky dešti přišla do místních lesů okolo hory byla viditelnost na všechny blízké kopce fantastická. Po chvíli jsme navázali komunikaci naším halogenem s čerty z A24a-Pastevní vrch, kterou jsme čile udržovali. Udělali jsme několik fotek všech čertů,kteří dorazili na vrchol-celkem nás bylo 7 a pak už jsme jen čekali na určený čas vysílání.Během čekání došlo na občerstvení domácími výrobky (meruňkové koláče, štrůdl,slané listové šneky),mrkev a vynikající čajíky.Čas se nachýlil a my jsme pozorovali první vysílání a tak jsem postupně zaznamenali vysílání od čertů z A 23f Javorský vrch (krásný ohňostroj a obrovský táborák-viděn pouhým okem),A 232 Chmelník (2 zelené světlice), A 24 Děčínský Sněžník-bílé rachejtle a už jsme byli na řadě my. Vypálili jsme červenou námořní světlici-vyletěla do výšky 400 a svítila celých 40 vteřin.Naše vysílání bylo zachyceno a následně poté potvrzeno čerty z A 231-Blansko,A 23f Javorský vrch,A 24b – Sokolí vrch.Pak jsem sledovali vysílání a předávání signálu na další vrcholky a tak jsme mohli pozorovat vysílání čertů z A24a-Pastevní vrch a A 24b – Sokolí vrch.Dále jsme ještě zaznamenali oheň na Zámeckém vrchu v České Kamenici (zdravíme dodatečně :-)) Poté ještě proběhla poslední signalizace halogenem s čerty na pozicích A24a – Pastevní vrch a A 24b – Sokolí vrch (také zdravíme :-)) a hajdy domů. Zřejmě nás už bytosti G.Zichrnsteinu měli dost, protože se spustil prudký déšť, který nás doprovázel až domů.Nás to ale vůbec neotrávilo a tak cesta domů probíhala naprosto v pohodě. Děkujeme všem čertům na okolních kopcích, všem organizátorům (největším čertům) tohoto fantastického vítání jara i časopisu Regenerace. A také čertům,čertíkům a čerticím , kteří na Grosse Zschirnstein dorazili. Tak příští rok se zase těšíme.
P.S. – při našem putování za Keltským telegrafem 2014 nedošlo k úhoně ani na lesní zvěři (natož domácí), na lese a lesním hospodářství. Odpad, který jsem v malé míře vyprodukovali jsme si odnesli v batohu zpět domů, kde jsem ho řádně roztřídili a postoupili další recyklaci. Zbytky světlice včetně všech krycích komponentů-jak dokazují fotky jsme také donesli domů a nyní už jsou ve žluté popelnici na plast.